Smoothie s kosmiči, banano in višnjami

IMG_4267Po dolgem času sem si za zajtrk privoščila smoothie. Ker ta smoothie ni bil zgolj napitek za k zajtrku, ampak samostojni obrok, sem si pripravila malo bolj gosto različico zmečkančka. Pravzprat nisem uporabila skoraj čisto nič tekočine, pač pa veliko svežega sadja, namočene in zato tufdi fino zmehkane kosmiče ter nekaj kakava. Čeprav imam rada, da so sestavine zmiksane povsem do gladkega, pa vselej pustim nekaj celih koščkov – da se vidi, kaj je v smoothiji, predvsem pa zato, ker še vedno rada začutim nekaj pod zobmi 😉

IMG_4265Ta smoothie tudi ni tak, da bi ga pila iz kozarca, pač pa sem ga jedla z žlico. Pravzaprav bi bil boljši izraz sanj sadna kašica ali morda celo puding!? Kakorkoli, okus je bil odličen in to je vse kar zares šteje!

V mešalniku sem zmiksala:

* 2 manjši, res dobro zreli banani (obvezno taki, ki imata na lupinah že lepo število rjavih pik)

* skodelico dobro zrelih višenj (lahko so tudi zamrznjene, čez noč odtaljene ter seveda izkoščičene 😉 )

* skodelico čez noč namočenih ovsenih kosmičev (približno 60, 65 gramov)

* ščepec cimeta in vanilije v prahu

Za okras:

* nekaj od prej prihranjenih rezin banane, višenj ter dve žlici temnega kakava v prahu

IMG_4262Ni smoothija brez banane – vsaj pri meni ne. Ne le, da napitek posladkajo, naredijo ga super kremastega, takšnega, ki ga imam najraje. Podajo se h katerimikoli drugimi sestavinami. Odlična kombinacija so banane z jogurtom ali kefirjem (verjetno tudi z mlekom), pa s kakavom, jagodami, borovnicami in tudi z višnjami. To, da gredo češnje in temna čokolada odlično skupaj, verjetno že veš. Pred časom sem pripravila odlično čokoladno pito, ki sem jo okrasila s svežimi češnjami. Recept zanjo najdeš tukaj. Enako dobra pa je tudi kombinacija višenj s čokolado. V tem primeru zaradi kislosti višenj kakav nadomesti z čokolado, ali pa mu dodaj žlico medu. Jaz sem tokrat  vse skupaj posladkala kar z dvema dobro zrelima bananama.

Takšen smoothie (oz. kašica 😉 ) je resnično lahko dober nadomestek za zajtrk. Pripraviš ga lahko celo dan prej, zjutraj pa le vzameš iz hladilnika. Veliko sadja, kosmičev in kakava bo zagotovo poskrbelo za jutranjo energijo. Vsaj do prve dopoldnaske malice 😉
IMG_4258Sicer pa sem nekaj podobnega jedla že pred časom, le da sem si za tisti zajtrk vzela malo več časa. A verjemi, bilo je vredno. Brez sramu bi ga lahko postregla tudi kot preprosto, hkrati pa tudi zelo zdravo sladico. Uporabila sem sicer okusne briške češnje, a tudi z višnjami bi bilo enako dobro. Te zanima recept? Klikni tukaj.