Zdrava sadna sladica z medom, surovo ajdo, kremastim jogurtom in mandlji

cherry buckwheat parfaitLe kdo nima rad sladic? Jaz jih vsekakor imam. Sploh če so zdrave in hitro pripravljene 😉 Ker včasih pač potrebujem nekaj sladkega, pa naj bo to za zajtrk, sredi dopoldneva, po kosilu ali pozno popoldan. In zdaj, ko je sezona svežega sadja, si takšne in podobne dobrote redno pripravljam.

cherry buckwheat parfaitNajvečkrat z jagodami, saj jih imamo na domačem vrtu kar precej. Občasno tudi z malinami, čeprav priznam, da zanje malce bolj skbno izbiram ‘recepte’, saj jih ni prav veliko, so pa zato zagotovo eden izmed mojih najljubših poletnih sadežev. Kmalu bodo zrele tudi marelice in že komaj čakam, da naredim kaj dobrega z njimi.

Tokrat pa sem ustvarjala s češnjami. Očetu je vrečo teh temno rdečih, okrogloličnih sadežev podaril prijatelj. Včeraj sem jih jedla direktno iz slede, danes pa sem češnje uporabila v sladici, ki sem si jo z največjem veseljem privoščila sredi dopoldneva. Najprej sem sicer napadla 50 gramsko temno čokolado, ko jo je zmanjkalo, je sledila malo bolj zdrava sladica 🙂 A tudi tukaj ni šlo povsem brez čokolade…

Odločila sem se, da jih kombiniram s kremastim grškim jogurtom ter ajdovo kašo. Ajdo obožujem! Prisegam na zeleno in ne na rjavo, praženo, ki se jo sicer veliko lažje dobi. Zelena ajda je veliko bolj nežna, po mojem mnenju bolj okusna, poleg tega pa edino taka kali (kaljenje pa poveča količino encimov, vitaminov in vseh ostalih koristnih snovi! Zanj si je potrebno vzeti malo več časa, a včasih se lotim tudi tega 😉 )

In čeprav ajdo uporabljam na enak način kot žita (npr. v rižotah), pa ajda sploh ni žito. Je bližnja sorodnica rabarbare, torej je pravzaprav sadje 😉 Zato zagotovo sodi tudi v sladice in sladke sadne zajtrke.

cherry buckwheat parfaitZa eno porcijo sem potrebovala:

* dve večji pesti razkoščičenih češenj

* čajno žličko medu

* ščep cimeta

* dve jedilni žlici grškega jogurta

* ščep vanilije

* 50 g ajdove kaše (zelene, ne pražene, rjave!)

* nekaj mandljev

* kakavova zrna za posip

Za nekaj ur sem namočila ajdovo kašo in mandlje. Tako mi ajde ni bilo potrebno kuhati, saj je takšna povsem užitna tudi surova. Samo dobro jo je treba sprati, ker namočena ustvari nekakšno sluz. Lahko bi jo kalila, pa ni bilo časa. Namakanja se lahko izogneš, ajdo skuhaš ter ohladiš pod tekočo mrzlo vodo. Tudi mandlje sem namočila, nato pa jih olupila (kar je po namakanju izredno enostavno). Spet – ni ti potrebno namakati, če ne želiš ali nimaš časa. Jaz jih namočim tudi zato, ker kožica včasih greni, olupljeni pa so tako zelo sladki in okusni 🙂 Nato sem s paličnim mešalnikom zmiksala večino razkoščičenih češenj, skupaj s ščepcem cimeta, medom in polovico ajdove kaše. V zmes sem primešala nekaj celih češnjevih polovičk ter naložila v kozarec. Dodala sem jogurt, ki sem ga prej zmešala s ščepcem prave vanilije v prahu. Nato je sledilo še malo kaše, mandlji ter kakavova zrna.
cherry buckwheat parfaitJe sladica sploh lahko enostavnejša? Da ne bi o tem, kako zdrava je 😉 Sveže sadje, ajdova kaša, domač med, oreščki in grenki kakavovi koščki. Perfection! 😉

p.s.: podobno sladičko sem naredila že pred časom, takrat v kombinaciji s kosmiči, kokosom in banano – recept najdeš tukaj. Lahko jo narediš celo dan prej in jo odneseš v službo. Mislim, da bi ti takšno malico zavidali vsi sodelavci 😉

1 thoughts on “Zdrava sadna sladica z medom, surovo ajdo, kremastim jogurtom in mandlji

  1. Pingback: Ekološka zdrobljena kakavova zrna | cook eat and smile

Komentarji so zaprti.