Mini mascarpone tortice z višnjevim nadevom in temno čokolado

Sladica iz listnatega testaSladice iz listnatega testa so verjetno nekaj najbolj enostavnega. Seveda, če je testo kupljeno 🙂 Kdor ga dela sam ima očitno čisto preveč časa. In živcev. Kljub trudu pa verjetno še vedno ni takšno kot tisto iz trgovine. V mojem primeru iz Lidla. Tam imajo namreč večkrat akcijo listnatega testa. Že razvaljano, pripravljeno na nadev, sladek, slan, sadni, čokoladni… Kakršenkoli. Listnatemu testu namreč resnično paše prav vse.

Sladica iz listnatega testaTesto je zavito v rolico. Zato sem ga najprej raztegnila, nato pa narezala na kvadrate. In jih, po navodilih na vrečki, spekla v pečici. Nato sem se malce igrala. Itak 🙂 Stopila sem temno čokoladno kuverturo in z njo namazala polovico listnatih kvadratov. Nanjo sem dala žlico višnjeve marmelade (domače, božanske), žlico mascarponeja ter malo naribane čokolade. Nadevane kvadrate sem prekrila z drugo polovico pečenega testa. Potresla s sladkorjem v prahu (obvezno skozi cedilo, da je lepo enakomerno in ne v ‘kepicah’), ter prelila s še malo stopljene temne čokolade.

Hitra sladica za k popoldanskemu čaju (ali kavici 😉 ).

Sladica iz listnatega testa