Hudo dobra palačinka ;)

IMG_1378Popoldan mi vedno manjka nek prigrizek. Trudim se, da ne napadem vrečke prigrizkov ali zavitka temne čokolade (čeprav ne vedno uspešno) in si raje naredim nekaj bolj zdravega, pa kljub temu zelo (če ne še bolj) okusnega. Danes je bila na vrsti palačinka. Naredila sem le eno, malce debelejšo, da je ubožica lahko zdržala ves nadev, ki sem ji ga namenila 🙂

Palačinko sem spekla iz mešanice ajdove in pirine moke, jajca, ščepca soli in malo radenske. Namazala sem jo s pretlačeno kozjo skuto, čeznjo pa naložila same odlične stvari 🙂

Polovico avokada, na hitro pokuhane šparglje (jih je potrebno izkoristiti, dokler še so!), malo rdeče paprike, nekaj narezanih, na soncu sušenih paradižnikov, ki sem jih pred tem namočila v vodi, da so se zmehčali. Pa še malce kozje albuminske (ali sirarske) skute za po vrhu ter nekaj kapljic olivnega olja.

PalačinkaAja, moj namen je bil, da bi ves ta nadev zavila v palačinko, oziroma le-to prepognila vsaj na polovico. No, zelenjave je bilo občutno preveč, zato je palačinka služila le kot okusna podlaga za ostale dobrote. Vse skupaj že malce spominja na dobro obloženo mini pico 🙂

Obožujem takšne malice. Nasitne, okusne, polnovredne in hkrati zelo zdrave. In barvite! 🙂 Če za popoldanske malice nimaš časa (ali pač ne ješ tako pogosto), je takšna palačinka lahko tudi odlična večerja. In zanjo ti zagotovo ne bo potrebno stati za štedilnikom dlje kot 15 minut 😉

Živila, ki jih je za ta recept prijazno prispevala ekološka trgovina Kalček:

* ghee

* kozja albuminska skuta

kalcek+napis_color.ai