Jabolčni kosmiči z lešniki, kakavovimi zrni ter gostim ovčjim jogurtom

IMG_5196Obstaja kaj, česar se preprosto ne nasitiš? Ja, tudi sama ne bi mogla brez čokolade, prav tako pa si ne predstavljam življenja brez okusnih testenin, riža, kvinoje, svežega sadja in zelenjave, pa oreščkov in… joj, v bistvu je veliko sestavin takšnih, ki sem jih vzela za svoje. Mednje zagotovo spada kruh, ki ga že več let večinoma pečem sama. Skoraj vedno ga popečem v toastarju, saj obožujem hrustljavost kruhovih rezin, obloženih ali premazanih z najrazličnejšimi ssestavinami in namazi (doma narejenimi, seveda 😉 ). Kljub temu, da je kruh pri meni obvezen, pa ga večinoma jem za malico ali večerjo. Zadnje dni sem kruh tudi zajtrkovala, zato sem si danes zaželela nekaj drugačnega.

IMG_5195Že dolgo nisem jedla ovsenih kosmičev (priznam, nanje pogosto kar malo pozabim), zato so bili idealna izbira za današnji zajtrk. Zvečer sem jih namočila v vodi z malo limoninega soka, da so se do jutra zmehčali in jih ni bilo potrebno kuhati. Prav tako sem (v posebni posodicic) namočila lešnike (ker so takšni pač veliko bolj zdravi in lažje prebavljivi).

Zjutraj pa sem vse skupaj še nadgradila. Naribala sem eno sladko jabolko in mu primešala žlico rožičeve moke, žlico kakava, cimet, zdrobljene klinčke, v možnarju strt cvetni prah in  janeževa semena, zrna pravega kakava ter (napol) olupljene ter nasekljane lešnike. Vse to sem zmešala še s kosmiči ter potresla z nastrganim cvetom domače, dišeče in seveda neškropljene vrtnice 🙂

IMG_5197Vsemu skupaj sem dodala še gost ovčji jogurt (tisti iz Hoferja so odlični 😉 ) in… uživala!

Kosmiči, pa naj bodo ovseni, pirini, rženi… so odličen vir energije in zato zelo primerni za zajtrk. Sama prisegam na ovsene. Pozimi jih večkrat pokuham, poleti jem surove, a vedno čez noč namočene. Kosmiče resnično lahko kombiniraš s čimerkoli in si tako vsakič pričaraš drugačen okus. Če zjutraj nimaš časa, si jih lahko pripraviš že večer prej (skupaj z vsemi ‘dodatki’), in tako nimaš izgovora, da si zjutraj ne privoščiš zajtrka. Sveže ali suho sadje, oreščki, semena, kokoos.. pa čokolada, med ali pražena bučna semena… Nekaj idej za pripravo kosmičev lahko najdeš tudi na tem blogu.

Da ti ne bo potrebno brskati, sem zbrala nekaj mojih najljubših receptov:

kosmiči v kokosovem mleku s ‘superživili’

kosmiči s pomarančo in datlji

pečeni kosmiči z banano in temno čokolado

hruškov smoothie s kefirjem, ingverjem in kosmiči

kosmiči v jogurtu s chio in svežim jagodičevjem

čokoladni kosmiči s jogurtom, banano, češnjami in mandlji

IMG_5198Naj tu pa tam kosmiči tudi pri tebi doma nadomestijo jutranji toast, sveže rogljičke in jajčne omlete.