Bučkini polpetki s skuto in sirom

1

Včasih sem od mlečnih izdelkov jedla le kravje. Predvsem sir in jogurt, občasno mleko (a nikoli mrzlo, saj mi nikoli ni šlo po grlu). Kakšna kisla smetana tu pa tam, predvsem kot namaz na kruhu ali v pire krompirju, pa sladka v pecivih. Na skuto sem se navadila šele pozneje.

A odkar sem ‘preklopila’ na kozje izdelke, mi do kravjih sploh ni več. Niti dobri mi niso. Kozji jogurti, pa siri in skute (sploh sirarska oziroma albuminska skuta) so mi veliko okusnejši. Po eni strani bolj blagi, po drugi pa so predvsem zorjeni siri lahko tudi zelo izrazitega okusu. Med seboj se pač razlikujejo, tako kot tudi kravji…

V hladilniku sem imela še nekaj skute in sira, ki sem jih morala čim prej porabiti. Glede na to, da so kozje stvari dražje od kravjih, bi bila velika škoda, da bi morala karkoli zavreči. Pa sem naredila polpetke. Namesto v ponvi sem jih pekla v pečici, dodala sem bučke, nekaj zelišč, pa seveda jajce, ki je vse skupaj lepo povezalo. V polepetkih ni niti ščepca moke ali žit, kar bodo veseli vsi, ki se ogljikovim hidratom morda izogibajo. Ker se jih sama ne, sem si poleg privoščila svežo in hrustljavo polnozrnato štručko, za večjo sočnost pa sem si pripravila še lonček jogurta (seveda kozjega 😉 ).

2

Sestavine za 6 manjših polpetk:

* 1 zucchini bučka (naribana)

* 75 g kozje skute (moja izbira: albuminska skuta)

* 20 g naribanega kozjega sira

* 1 jajce

* limonina lupinica

* timijan

*sol

* nasekljana mlada čebulica

* nasekljan svež drobnjak

3 4Postopek:

Pečico ogrej na 200 stopinj Celzija. Naribano bučko soli in postavi na stran.

Jajce skupaj s skuto in sirom razžvrkljaj ter dodaj nasekljana zelišča in malce drobno naribane limonine lupinice. Bučko ožami, da se znebiš odvečne tekočine, nato pa jo dodaj jajčni mešanici in vse skupaj dobro premešaj.

Pekač obloži s peki papirjem in nanj v obliki polpete polagaš kupčke zmesi. Pečci približno 20 minut, nato polpetke obrni in jih z druge strani peči še toliko časa da dobijo lepo barvo.

Postrezi s polnovrednim kruhom ter lončkom kisle smetane ali grškega jogurta.

5

Opomba: namesto zelišč lahko uporabiš nasekljan česen in čebulo, namesto kozjega sira (in skute) pa seveda lahko posežeš po kravjih izdelkih. Polpetom dodaj poljubno količino limonine lupinici (ki pa sploh ni obvezna) ter soli, lahko pa jih začiniš še s poprom.